1 oktober 2010

Nagasaki

Hallo hallo,

Bij deze even een kort berichtje om te laten weten dat ik goed ben aangekomen in Nagasaki. De treinreis verliep zonder enige problemen, en ook wisten we de universiteit redelijk makkelijk te vinden. Vanaf daar werden we met een taxi naar onze dorms gebracht (yay, we zitten in de goeie, bij elkaar!), alwaar we geprobeerd hebben ons te settlen.
Dat is inmiddels aardig gelukt, al ontbreekt er nog veel huishoudelijk spul zoals borden en bestek, en hebben we in onze appartementjes nog geen internet. Ik schrijf dit dan ook vanuit de International Exchange Plaza van de universiteit.
Hopelijk komt hier binnenkort verandering in, bijv. door het ontvangen van onze inlogcodes zodat we op het internet van de universiteit in de lobby van het oude gebouw kunnen, of door het aanvragen van internet voor onze appartementjes. Hoe dan ook, voorlopig is toegang tot internet redelijk beperkt, dus foto's en verdere verslagen volgen evenals mijn adres in Nagasaki later!

Kusjes!

2 opmerkingen:

  1. hallo!

    Jeuj je bent er!! En je gaat met Go lunchen, echt vet cool ^^ Carola Natascha en ik hebben een aantal dozen met daarin spullen als borden, pannen etc. voor alle Nederlanders in het ruim neer laten zetten dus daar moet je Takeshita-san maar even naar vragen. Waarschijnlijk kun je daar dit weekend nog niet bij maar is zonde als je alles al gaat kopen, want er is echt heel veel zooi!

    Doe Go de groetjes van me en Rune en Asuka ook als je ze nou toevallig ergens mocht spotten ^^ hahaha... geniet van de komende dagen en probeer een beetje uit te rusten van het weekend want volgende week zal druk genoeg worden!

    liefs uit Leiden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ank!

    Fijn dat je veilig bent aangekomen!
    Succes met acclimatiseren en ik hou je blog in de gaten!

    Liefs van Sebby!

    BeantwoordenVerwijderen