14 mei 2010

Digitale camera

Aanvankelijk was het alleen maar de bedoeling om even te gaan kijken naar de nieuwe collectie van Foto Kuijpers, de fotowinkel op Winkelcentrum de Eglantier, te gaan kijken. Maar ook ik heb last van het vervelende familietrekje: in plaats inderdaad alleen maar te gaan kijken, kom ik thuis met een nieuwe fotocamera. :D
En wel de volgende:


Ik heb een Pentax I-10 gekocht, met de onderstaande specificaties:
- 12.1 megapixel
- 5 maal optische zoom
- beeldstabilisatie
- groothoeklens
- HD videomogelijkheid
- undsoweiter

Ik kan nu dus net als Rens filmpjes gaan maken van verschillende dingen en die op het Internet zetten, zodat jullie meer dan alleen foto's kunnen gaan bekijken. En ik kan dus ook een digitaal dagboek maken, in plaats van iedere keer een berichtje typen voor jullie! :D
Ik heb nu al heel veel zin om mijn nieuwe fotocamera uit te gaan proberen, en de eerste gelegenheid dient zich binnenkort al aan! Aanstaande maandag zal ik met een aantal vriendinnen uit Leiden naar het concert van The Baseballs, een groep kerels die jaren '50 covers maakt van momenteel hippe nummers, in de Melkweg in Amsterdam gaan. De perfecte gelegenheid om dit uit te proberen! En dan hebben we nog verjaardagsfeestjes, het concert van Michael Buble op woensdag in de Gelredome, undsoweiter.
En, oh ja, ik moet ook nog leren voor tentamens. Oeps. :D

Heel veel liefs!

1 opmerking:

  1. Yay, HD video's :) Ik heb vandaag ook een statief gekocht: http://twitpic.com/1omssm
    Trouwens, dikke paniek voor mij nu we opeens een week eerder dan verwacht in Nagasaki moeten zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen